Фонарюк О. В., Ленчук І. Г., Лось Л. В. (2007) Доцільність фрагментарного застосування в ЗОШ методів нарисної геометрії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. С. 99–103.
Preview
83.pdf
Завантажити (157kB) | Preview
Анотація
У статті пропонується шляхом введення в ЗОШ елементів нарисної геометрії спростити доведення стереометричних пропозицій, а отже, посилити конструктивну складову й розуміння учнями їх суті. Наведено конкретні приклади оптимізованого рисунково-символічного обґрунтування комплексних позиційних тверджень стереометрії.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Т.П. Войтко |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 11:49 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 11:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1540 |
ДСТУ 8302:2015: | Фонарюк О. В., Ленчук І. Г., Лось Л. В. Доцільність фрагментарного застосування в ЗОШ методів нарисної геометрії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 32. С. 99–103. |