Семенець Л. М. (2014) Педагогічні умови формування професійно-педагогічної готовності до реалізації розвивальної функції навчання. вісник черкаського університету серія педагогічні науки Науковий журнал (26). С. 42–49.
Педагогічні_умови_формування(1).pdf
Завантажити (693kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано тлумачення понять «умова», «педагогічні умови». Обгрунтовано особливості й взаємозв'язок структурних і функціональних компонентів педагогічної системи «викладач - студент», що забезпечує її цілісність. Представлено трирівневу структуру системи педагогічних умов формування професійної готовності майбутніх учителів до реалізації розвивальної функції навчання. Зроблено висновки щодо необхідності дотримання визначеної системи педагогічних умов професійно-педагогічної підготовки, що здійснюється з метою формування готовності майбутніх учителів до реалізації розвивальної функції навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | умова, педагогічні умови, компоненти, структура системи педагогічних умов, закономірності, дидактичні умови, розвивальна функція навчання |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання |
Користувач: | Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
Дата подачі: | 06 Лют 2015 13:03 |
Оновлення: | 06 Лют 2015 13:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15470 |