Прус А. В. (2007) Загальні питання прикладної спрямованості шкільного курсу математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. С. 67–71.
Preview
07pavshk.pdf
Завантажити (139kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено питання актуальності та шляхи розв’язання проблеми прикладної спрямованості шкільного курсу математики. На основі побудованої концептуальної моделі реалізації прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії визначено конкретні засоби та стадії відповідної методики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Т.О. Книш |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 10:03 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 12:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1567 |
ДСТУ 8302:2015: | Прус А. В. Загальні питання прикладної спрямованості шкільного курсу математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 34. С. 67–71. |