Ленчук І. Г. (2013) Методичні засади рисункового моделювання. Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology. № 9.
Preview
англ 9-2013.pdf
Завантажити (506kB) | Preview
Анотація
У статті актуалізується проблема становлення в майбутніх учителів математики стереотипів якісного,
економного в часі виконання зображень яких завгодно об’єктів стереометрії. Пропонується, як універсальний у навчанні.
авторський метод «аксонометричних напрямів і умовних співвідношень». Аксонометричні напрями гарантують
найкращу наочність бінарних моделей тривимірних конструкцій до теорем і задач стереометрії, а
умовні співвідношення між елементами фігур - вірність таких зображень. Наведено приклади побудов.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | аксонометрія, зображення, вірність, наочність, умовні співвідношення, діяльність |
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Користувачі 513 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Лют 2015 09:44 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 11:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15695 |
ДСТУ 8302:2015: | Ленчук І. Г. Методичні засади рисункового моделювання. Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology. 2013. № 9. |