Ленчук І. Г. (2013) Прихований конструктивізм підручника «Геометрія». Дидактика математики: проблеми і дослідження : міжнародний збірник наукових робіт. № 40.
Preview
донецьк 2013.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Обгрунтовується нагальна потреба навчання геометрії на основі конструктивного підходу.
Конструктивно-генетичний метод «підсилює» геометричний зміст пропозицій. Продемонстровано
прикладами наявність у підручниках прихованих проявів конструктивізму. Наголошується
на варіативності можливих методів розв'язання геометричних задач.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | конструктивізм. наочне представлення. діяльнісна візуалізація. графічний (графоаналітичний) методи. |
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Користувачі 513 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Лют 2015 09:44 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 11:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15697 |
ДСТУ 8302:2015: | Ленчук І. Г. Прихований конструктивізм підручника «Геометрія». Дидактика математики: проблеми і дослідження : міжнародний збірник наукових робіт. 2013. № 40. |