Лісневська О. С. (2007) Інтеграція уроків математики та трудового навчання як засіб розвитку творчого мислення та просторової уяви молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 31. С. 125–127.
Preview
07losums.pdf
Завантажити (156kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються деякі види роботи на уроках математики та трудового навчання, які допомагають розвинути просторову уяву, творче мислення в молодших школярів, сприяють розвитку їх інтелектуальних математичних здібностей, підвищують зацікавленість дітей у вивченні математики, вчать порівнювати, аналізувати, співставляти, виділяти головне.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти Q Наука > QA Математика |
Користувач: | Л.М. Веселовська |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 12:33 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 16:06 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1570 |
ДСТУ 8302:2015: | Лісневська О. С. Інтеграція уроків математики та трудового навчання як засіб розвитку творчого мислення та просторової уяви молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 31. С. 125–127. |