Сорочинська О. А. (2012) Готовність майбутнього вчителя біології до впровадження інформаційних технологій у позакласну еколого-натуралістичну роботу з учнями основної школи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб.наук.пр. № 30. С. 462–467.
Preview
Київ.pdf
Завантажити (159kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано рівень готовності студентів-біологів до використання інформаційних технологій у позакласній еколого-натуралістичній роботі з учнями основної школи. Розкрито досвід підготовки майбутніх учителів біології до організації цієї роботи на базі природничого факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна підготовка, готовність вчителя, інформаційні технології, позакласна еколого-натуралістична робота |
Класифікатор: | Q Наука > QL Зоологія |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач: | Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Дата подачі: | 27 Лют 2015 13:53 |
Оновлення: | 27 Лют 2015 13:53 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15938 |
ДСТУ 8302:2015: | Сорочинська О. А. Готовність майбутнього вчителя біології до впровадження інформаційних технологій у позакласну еколого-натуралістичну роботу з учнями основної школи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб.наук.пр. 2012. № 30. С. 462–467. |