Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Готовність майбутнього вчителя біології до впровадження інформаційних технологій у позакласну еколого-натуралістичну роботу з учнями основної школи

Сорочинська О. А. (2012) Готовність майбутнього вчителя біології до впровадження інформаційних технологій у позакласну еколого-натуралістичну роботу з учнями основної школи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб.наук.пр. № 30. С. 462–467.

[thumbnail of Київ.pdf]
Preview
Текст
Київ.pdf

Завантажити (159kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано рівень готовності студентів-біологів до використання інформаційних технологій у позакласній еколого-натуралістичній роботі з учнями основної школи. Розкрито досвід підготовки майбутніх учителів біології до організації цієї роботи на базі природничого факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна підготовка, готовність вчителя, інформаційні технології, позакласна еколого-натуралістична робота
Класифікатор: Q Наука > QL Зоологія
Відділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач: Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Дата подачі: 27 Лют 2015 13:53
Оновлення: 27 Лют 2015 13:53
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15938
ДСТУ 8302:2015: Сорочинська О. А. Готовність майбутнього вчителя біології до впровадження інформаційних технологій у позакласну еколого-натуралістичну роботу з учнями основної школи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб.наук.пр. 2012. № 30. С. 462–467.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу