Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особистісна зрілість майбутнього вчителя початкових класів як показник рівня розвитку його професійної самосвідомості

Стахова О. О. (2014) Особистісна зрілість майбутнього вчителя початкових класів як показник рівня розвитку його професійної самосвідомості. Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди" Гармонізація розвитку вищої школи в умовах Болонського процесу, 6 (35). С. 378–384.

[thumbnail of Електронна бібліотека_Стахова О.О._Особистісна зрілість.pdf]
Preview
Текст
Електронна бібліотека_Стахова О.О._Особистісна зрілість.pdf

Завантажити (983kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена вивченню взаємозв’язку особистісної зрілості майбутнього педагога початкової ланки шкільної освіти та його професійної Я-підструктури. На основі проведеного експериментального дослідження встановлено, що особистісна зрілість студентів-майбутніх учителів 1 – 4-х класів виступає психологічним механізмом розвитку їх професійної самосвідомості.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна самосвідомість, особистісна зрілість, мотивація досягнення, Я-концепція, почуття громадянського обов’язку, життєва установка, здатність до психологічної близькості з іншими людьми.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Наталія Баргілевич
Дата подачі: 03 Бер 2015 12:29
Оновлення: 03 Бер 2015 12:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16046

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу