Стахова О. О. (2014) Особистісна зрілість майбутнього вчителя початкових класів як показник рівня розвитку його професійної самосвідомості. Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди" Гармонізація розвитку вищої школи в умовах Болонського процесу, 6 (35). С. 378–384.
Електронна бібліотека_Стахова О.О._Особистісна зрілість.pdf
Завантажити (983kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена вивченню взаємозв’язку особистісної зрілості майбутнього педагога початкової ланки шкільної освіти та його професійної Я-підструктури. На основі проведеного експериментального дослідження встановлено, що особистісна зрілість студентів-майбутніх учителів 1 – 4-х класів виступає психологічним механізмом розвитку їх професійної самосвідомості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна самосвідомість, особистісна зрілість, мотивація досягнення, Я-концепція, почуття громадянського обов’язку, життєва установка, здатність до психологічної близькості з іншими людьми. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Наталія Баргілевич |
Дата подачі: | 03 Бер 2015 12:29 |
Оновлення: | 03 Бер 2015 12:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16046 |