Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності засобами комп'ютерно орієнтованих технологій навчання

Горобець С. М. (2014) Формування саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності засобами комп'ютерно орієнтованих технологій навчання. Науковий вісник Ужгородського національного університету (34). С. 61–64.

[thumbnail of горобець_1.pdf]
Preview
Текст
горобець_1.pdf

Завантажити (594kB) | Preview

Анотація

Актуальним завданням та необхідною умовою успішного формування компетентного фахівця є спрямованість навчального процесу на комплексний розвиток особистості. В статті запропоновані показники та рівні сформованості саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності майбутніх фахівців. Надані рекомендації щодо використання комп'ютерно орієнтованих технологій навчання для сприяння формуванню зазначеного компонента. Розроблено тематичний зміст факультативного курсу: запропоновані форми, методи і засоби навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна компетентність, комп’ютерно орієнтовані технології навчання
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Марія Олександрівна Ігнатюк
Дата подачі: 03 Бер 2015 12:34
Оновлення: 01 Вер 2015 15:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16055

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу