Литньова Т. В. (2007) Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 33. С. 80–84. ISSN 2076-6173.
Preview
19.pdf
Завантажити (124kB) | Preview
Анотація
У статті здійснюється контент-аналіз дефініцій термінів "ціль", "задача" у методичній літературі та програмах з іноземних мов для середніх шкіл з метою розмежування суміжних понять. Аналіз ґрунтується на конкретно-історичному підході. Розкривається зміст цілей навчання іноземних мов відповідно до проекту державного освітнього стандарту.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | А.В. Крисан |
Дата подачі: | 18 Лист 2008 10:50 |
Оновлення: | 22 Серп 2015 12:21 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1606 |
ДСТУ 8302:2015: | Литньова Т. В. Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 33. С. 80–84. |