Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов

Литньова Т. В. (2007) Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 33. С. 80–84. ISSN 2076-6173.

Анотація

У статті здійснюється контент-аналіз дефініцій термінів "ціль", "задача" у методичній літературі та програмах з іноземних мов для середніх шкіл з метою розмежування суміжних понять. Аналіз ґрунтується на конкретно-історичному підході. Розкривається зміст цілей навчання іноземних мов відповідно до проекту державного освітнього стандарту.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: А.В. Крисан
Дата подачі: 18 Лист 2008 10:50
Оновлення: 22 Серп 2015 12:21
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1606
ДСТУ 8302:2015: Литньова Т. В. Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 33. С. 80–84.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу