Тарнавська Н. П. (2015) Профілактична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу в подоланні соціальної невпевненості дітей дошкільного віку. Сталий розвиток: проблеми та перспективи.. С. 222–233.
тарнавськаd.pdf
Завантажити (304kB) | Preview
Анотація
Перед людьми відкриваються нові можливості
домовлятися між собою, знаходити компроміси, бути соціально
активними, впливати на владу, будувати соціальні інститути,
громадянське суспільство. З розвитком громадянського суспільства
відбувається консолідація суспільних сил на базі нових цінностей,
ідеології. Цей період не є одноразовим актом, а процесом
довготривалим, що торкається різних соціальних сфер і соціальних
інститутів. Рушійними силами прогресивних змін та формування
нових цінностей виступає інтелектуальна еліта, реформаторські
налаштована частина суспільства, діячі економіки, культури,
освіти. Саме освітня ланка, зокрема дошкільна освіта, формує в
майбутнього покоління базові цінності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 4431 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Бер 2015 14:59 |
Оновлення: | 12 Бер 2015 14:59 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16370 |
ДСТУ 8302:2015: | Тарнавська Н. П. Профілактична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу в подоланні соціальної невпевненості дітей дошкільного віку. Сталий розвиток: проблеми та перспективи. 2015.. С. 222–233. |