Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Профілактична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу в подоланні соціальної невпевненості дітей дошкільного віку

Тарнавська Н. П. (2015) Профілактична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу в подоланні соціальної невпевненості дітей дошкільного віку. Сталий розвиток: проблеми та перспективи.. С. 222–233.

[thumbnail of тарнавськаd.pdf]
Preview
Текст
тарнавськаd.pdf

Завантажити (304kB) | Preview

Анотація

Перед людьми відкриваються нові можливості
домовлятися між собою, знаходити компроміси, бути соціально
активними, впливати на владу, будувати соціальні інститути,
громадянське суспільство. З розвитком громадянського суспільства
відбувається консолідація суспільних сил на базі нових цінностей,
ідеології. Цей період не є одноразовим актом, а процесом
довготривалим, що торкається різних соціальних сфер і соціальних
інститутів. Рушійними силами прогресивних змін та формування
нових цінностей виступає інтелектуальна еліта, реформаторські
налаштована частина суспільства, діячі економіки, культури,
освіти. Саме освітня ланка, зокрема дошкільна освіта, формує в
майбутнього покоління базові цінності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4431 не знайдено.
Дата подачі: 12 Бер 2015 14:59
Оновлення: 12 Бер 2015 14:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16370
ДСТУ 8302:2015: Тарнавська Н. П. Профілактична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу в подоланні соціальної невпевненості дітей дошкільного віку. Сталий розвиток: проблеми та перспективи. 2015.. С. 222–233.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу