Zhytomyr State University Library

Використання дослідницького методу на заняттях біології

Данилюк М. С. (2015) Використання дослідницького методу на заняттях біології. Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць.. pp. 484-485.

[thumbnail of ВИКОРИСТАННЯ_ДОСЛІДНИЦЬКОГО_МЕТОДУ_НАWord.pdf]
Preview
Text
ВИКОРИСТАННЯ_ДОСЛІДНИЦЬКОГО_МЕТОДУ_НАWord.pdf

Download (336kB) | Preview

Abstract

На сучасному етапі викладання біології, бути висококваліфікованим спеціалістом неможливо без знання широкого арсеналу освітніх технологій. Одною з технологій навчання є дослідження. Дослідницький метод у навчанні – метод залучення студентів до самостійних пошуків, на основі яких вони встановлюють зв'язки між предметами, явищами і процесами об'єктивної дійсності, роблять висновки, пізнають закономірності. Метою застосування дослідницьких технологій в навчанні є набуття студентами досвіду дослідницької роботи в пізнавальній діяльності, об'єднання розвитку їх інтелектуальних здібностей, дослідницьких умінь і творчого потенціалу, формування на цій основі активної, компетентної, творчої особистості.
Перспективною формою організації пошуково-дослідницької діяльності студентів на заняттях біології є розроблення та реалізація проектів. Проект поєднує теорію та практику, постановку будь-якого розумового завдання й практичне його виконання. Головні завдання, що вирішуються при застосуванні проектної технології – це набуття й використання знань для розв’язання нових пізнавальних завдань, розвиток комунікативних навичок, уміння користуватися дослідницькими прийомами.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > Q Science (General)
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Botany, Biological Resources and Biodiversity Conservation
Depositing User: Ганна Федорович
Date Deposited: 26 Mar 2015 20:21
Last Modified: 15 Aug 2015 16:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16624
ДСТУ 8302:2015: Данилюк М. С. Використання дослідницького методу на заняттях біології. Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць.. 2015. pp. 484-485.

Actions (login required)

View Item
View Item