Zhytomyr State University Library

Розвиток пізнавальних інтересів учнів шляхом використання біологічних задач у розділах біології 7 класу

Бронич Т. Л. and Міхеєва Г. М. (2015) Розвиток пізнавальних інтересів учнів шляхом використання біологічних задач у розділах біології 7 класу. Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць.. pp. 480-481.

[thumbnail of РОЗВИТОК_ПІЗНАВАЛЬНИХ_ІНТЕРЕСІВ_УЧНІВ_ШЛЯХОМ_ВИКОРИСТАННЯ_БІОЛОГІЧНИХ_ЗАДАЧ_У_РОЗДІЛАХ_Word.pdf]
Preview
Text
РОЗВИТОК_ПІЗНАВАЛЬНИХ_ІНТЕРЕСІВ_УЧНІВ_ШЛЯХОМ_ВИКОРИСТАННЯ_БІОЛОГІЧНИХ_ЗАДАЧ_У_РОЗДІЛАХ_Word.pdf

Download (345kB) | Preview

Abstract

Вивчення передового досвіду відомих вчителів підтверджує педагогічну істину про те, що інтерес є важливою умовою ефективності навчально-виховного процесу. Без бажання вчитися, розв’язувати певні навчальні завдання, прагнути до вдосконалення в учнів спостерігається пасивність і досить часто відсутність бажання навчатись. В результаті школярі погано засвоюють навчальний матеріал, в них погіршується сприйняття, розсіюється увага, виникає мало емоцій, які б поліпшували процес запам’ятовування.
Зацікавленість в школярів можна викликати по різному: поглибленим аналізом сутності біологічних явищ, використанням додаткової до шкільного підручника інформації про сучасні досягнення науки і практики, про природу рідного краю, новинки науково-популярної літератури. Велике значення для розвитку інтересу має використання міжпредметних зв’язків. Якщо вчитель пояснює не лише біологічні поняття, але і пов’язані з ними фізичні, хімічні, агроекологічні та інші то учні набувають більш глибоких знань, які мають світоглядне значення. Це викликає поглиблений інтерес до змісту предмету і повагу до вчителя.
Для розвитку пізнавальних інтересів важливо використовувати пошукові методи і завдання, які стимулюють до самостійних рішень, узагальнень і висновків.
Суттєвою умовою підтримання інтересу і активності учнів є послідовний розвиток пізнавальної самостійності учнів. Самостійність можна розглядати як здатність особистості мати власну думку, вносити елементи новизни і творчості у вирішення того чи іншого завдання. Це особливо актуально в підлітковому віці під час вивчення біології в сьомому класі.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: досвід, сприйняття, увага, емоції, запам’ятовування
Subjects: Q Science > QK Botany
Q Science > QL Zoology
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Botany, Biological Resources and Biodiversity Conservation
Depositing User: Ганна Федорович
Date Deposited: 26 Mar 2015 20:27
Last Modified: 26 Mar 2015 20:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16631
ДСТУ 8302:2015: Бронич Т. Л. and Міхеєва Г. М. Розвиток пізнавальних інтересів учнів шляхом використання біологічних задач у розділах біології 7 класу . Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць.. 2015. pp. 480-481.

Actions (login required)

View Item
View Item