Зимовець О. А. (2014) Формування організаторських умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 44, № 6. С. 22–32. ISSN 2076-8184.
1154-4251-1-PB.pdf
Завантажити (302kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема формування організаторських умінь майбутніх
учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Автор надає
визначення організаторських умінь учителів гуманітарних дисциплін та уточнює склад
даних умінь з огляду на вимоги інформаційного суспільства. Визначається роль
інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування організаторських умінь
майбутніх учителів гуманітарних дисциплін та пропонується система вправ, спрямованих
на їх формування з використанням ІКТ, у рамках розробленого автором спецкурсу
«Використання ІКТ у професійній діяльності вчителів гуманітарних дисциплін».
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна підготовка; організаторські уміння; майбутні вчителі; гуманітарні дисципліни; інформаційно-комунікаційні технології; інформаційне суспільство. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | В. С. Кравець |
Дата подачі: | 31 Бер 2015 13:58 |
Оновлення: | 31 Бер 2015 13:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16697 |
ДСТУ 8302:2015: | Зимовець О. А. Формування організаторських умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання. 2014. Т. 44, № 6. С. 22–32. |