Богачевська Л. О. (2004) Творчий підхід Ч. Діккенса й І. Франка щодо порушення проблем освіти у романах «Ніколас Нікльбі», «Девід Коперфілд» й оповіданнях «Отець-гуморист», «Schönschreiben» (у типологічно-порівняльній площині). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 15. С. 223–227.
Preview
17.pdf
Завантажити (147kB) | Preview
Анотація
Типологічно-порівняльний аналіз творів Ч. Діккенса й І. Франка, які порушують проблеми освіти, виявив, що, незважаючи на індивідуальний стиль письма кожного прозаїка, їхні романи та оповідання включають багато спільних рис: зображують актуальні соціальні проблеми суспільства та викривають жорстокість окремих учителів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та Література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська P Мова та Література > PS Американська література |
Користувач: | К.Ю. Маніло |
Дата подачі: | 18 Лист 2008 10:43 |
Оновлення: | 20 Серп 2025 11:51 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1676 |
ДСТУ 8302:2015: | Богачевська Л. О. Творчий підхід Ч. Діккенса й І. Франка щодо порушення проблем освіти у романах «Ніколас Нікльбі», «Девід Коперфілд» й оповіданнях «Отець-гуморист», «Schönschreiben» (у типологічно-порівняльній площині). Вісник Житомирського педагогічного університету. 2004. № 15. С. 223–227. |