Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Творчий підхід Ч. Діккенса й І. Франка щодо порушення проблем освіти у романах «Ніколас Нікльбі», «Девід Коперфілд» й оповіданнях «Отець-гуморист», «Schönschreiben» (у типологічно-порівняльній площині)

Богачевська Л. О. (2004) Творчий підхід Ч. Діккенса й І. Франка щодо порушення проблем освіти у романах «Ніколас Нікльбі», «Девід Коперфілд» й оповіданнях «Отець-гуморист», «Schönschreiben» (у типологічно-порівняльній площині). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 15. С. 223–227.

Анотація

Типологічно-порівняльний аналіз творів Ч. Діккенса й І. Франка, які порушують проблеми освіти, виявив, що, незважаючи на індивідуальний стиль письма кожного прозаїка, їхні романи та оповідання включають багато спільних рис: зображують актуальні соціальні проблеми суспільства та викривають жорстокість окремих учителів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та Література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
P Мова та Література > PS Американська література
Користувач: К.Ю. Маніло
Дата подачі: 18 Лист 2008 10:43
Оновлення: 20 Серп 2025 11:51
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1676
ДСТУ 8302:2015: Богачевська Л. О. Творчий підхід Ч. Діккенса й І. Франка щодо порушення проблем освіти у романах «Ніколас Нікльбі», «Девід Коперфілд» й оповіданнях «Отець-гуморист», «Schönschreiben» (у типологічно-порівняльній площині). Вісник Житомирського педагогічного університету. 2004. № 15. С. 223–227.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу