Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Професійна підготовка магістрів сестринської справи в умовах ступеневої освіти

Махновська І. Р. (2015) Професійна підготовка магістрів сестринської справи в умовах ступеневої освіти. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук..

[thumbnail of АВТОРЕФЕРАТ до друку 1.pdf]
Preview
Текст
АВТОРЕФЕРАТ до друку 1.pdf

Завантажити (376kB) | Preview

Анотація

У дисертаційній роботі досліджено проблему професійної підготовки
магістрів сестринської справи. Виокремлено та охарактеризовано умовні
періоди становлення сестринської справи й медсестринської освіти. Розглянуто
та систематизовано досвід підготовки магістрів сестринської справи у
зарубіжних країнах.
Визначено та охарактеризовано критерії (теоретичний, діяльнісний,
особистісний), показники, рівні (високий, достатній, середній, низький)
готовності та етапи формування й оцінювання готовності магістрів
сестринської справи до професійної діяльності.
Теоретично обґрунтовано, розроблено та впроваджено авторську модель
та методику професійної підготовки магістрів сестринської справи. Доведено,
що її поетапна реалізація сприяє позитивним змінам у рівнях готовності до
професійної діяльності магістрів сестринської справи. Розроблено відповідне
навчально-методичне забезпечення, що сприяє підвищенню якості підготовки
медичних сестер з вищою освітою.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професіограма, професійні компетенції, професійна підготовка магістрів сестринської справи, готовність до професійної діяльності, компетентність, професійна діяльність, модель професійної підготовки магістрів сестринської справи
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 08 Квіт 2015 07:36
Оновлення: 07 Бер 2016 01:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16824
ДСТУ 8302:2015: Махновська І. Р. Професійна підготовка магістрів сестринської справи в умовах ступеневої освіти. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. 2015..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу