Zhytomyr State University Library

Професійна підготовка магістрів сестринської справи в умовах ступеневої освіти

Махновська І. Р. (2015) Професійна підготовка магістрів сестринської справи в умовах ступеневої освіти. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[thumbnail of АВТОРЕФЕРАТ до друку 1.pdf]
Preview
Text
АВТОРЕФЕРАТ до друку 1.pdf

Download (376kB) | Preview

Abstract

У дисертаційній роботі досліджено проблему професійної підготовки
магістрів сестринської справи. Виокремлено та охарактеризовано умовні
періоди становлення сестринської справи й медсестринської освіти. Розглянуто
та систематизовано досвід підготовки магістрів сестринської справи у
зарубіжних країнах.
Визначено та охарактеризовано критерії (теоретичний, діяльнісний,
особистісний), показники, рівні (високий, достатній, середній, низький)
готовності та етапи формування й оцінювання готовності магістрів
сестринської справи до професійної діяльності.
Теоретично обґрунтовано, розроблено та впроваджено авторську модель
та методику професійної підготовки магістрів сестринської справи. Доведено,
що її поетапна реалізація сприяє позитивним змінам у рівнях готовності до
професійної діяльності магістрів сестринської справи. Розроблено відповідне
навчально-методичне забезпечення, що сприяє підвищенню якості підготовки
медичних сестер з вищою освітою.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професіограма, професійні компетенції, професійна підготовка магістрів сестринської справи, готовність до професійної діяльності, компетентність, професійна діяльність, модель професійної підготовки магістрів сестринської справи
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Users 2944 not found.
Date Deposited: 08 Apr 2015 10:36
Last Modified: 07 Mar 2016 03:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16824
ДСТУ 8302:2015: Махновська І. Р. Професійна підготовка магістрів сестринської справи в умовах ступеневої освіти. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. 2015.

Actions (login required)

View Item
View Item