Дубравська Н. М. and Данилюк К. В. (2015) Інтерактивні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів початкової школи. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та педагоічної освіти:збірник науково-методичних праць. pp. 206-209.
2015, Данилюк, Дубравська.pdf
Download (350kB) | Preview
Abstract
Актуальність дослідження. Модернізація навчально-виховного процесу на сучасному етапі сприяє формуванню та розвитку творчої особистості, спроможної повноцінно реалізуватись в житті. Одним із кроків підвищення ефективності уроків є впровадження разом із традиційними методами навчання інтерактивних технологій.
Життя доводить, що в складних умовах, які постійно змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина творча, гнучка, креативна, здатна до генерування і використання нового (нових ідей, задумів, нових підходів та рішень). Це людина, яка володіє певним переліком якостей, а саме: рішучістю, вмінням не зупинятися на досягнутому, сміливістю мислення, вмінням бачити за межі того, що бачать сучасники і бачили попередники.
На сучасному етапі модернізація навчально-виховного процесу покликана сприяти формуванню та розвитку творчої особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті. Для цього їй потрібні певні навички: думати, розуміти сутність речей, аналізувати, осмислювати ідеї, шукати потрібну інформацію, тлумачити її, застосовувати за певних умов.
Мета статті полянає у вивченні особливостей використання інтерактивних технологій навчання у розвитку творчих здібностей учнів початкової школи.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
| Divisions: | Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Psychology, Speech Therapy and Inclusive Education |
| Depositing User: | Наталія Баргілевич |
| Date Deposited: | 14 Apr 2015 11:27 |
| Last Modified: | 14 Apr 2015 11:27 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16913 |
| ДСТУ 8302:2015: | Дубравська Н. М. and Данилюк К. В. Інтерактивні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів початкової школи. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та педагоічної освіти:збірник науково-методичних праць. 2015. pp. 206-209. |


