Дубравська Н. М. and Петруняк Н. В. (2015) Психофізіологічні особливості темпераменту молодших школярів. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць.
Петруняк, Дубравська 2015.pdf
Download (349kB) | Preview
Abstract
Вивчення психофізіологічних особливостей темпераменту дітей молодшого шкільного віку дає змогу краще пізнати учня як ззовні, так і внутрішньо, передбачити його подальші дії, знайти до кожного індивідуальний підхід. Створення сприятливих умов для повноцінного спілкування з дитиною багато в чому визначає особливості розвитку її самосвідомості, ставлення до оточуючих, а також характер самопочуття серед людей.
Мета даного дослідження полягає у вивченні психофізіологічних особливостей темпераменту, які типологічно зумовлюють індивідуальний стиль учбової діяльності молодших школярів.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
| Divisions: | Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Psychology, Speech Therapy and Inclusive Education |
| Depositing User: | Наталія Баргілевич |
| Date Deposited: | 14 Apr 2015 11:27 |
| Last Modified: | 14 Apr 2015 11:27 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16917 |
| ДСТУ 8302:2015: | Дубравська Н. М. and Петруняк Н. В. Психофізіологічні особливості темпераменту молодших школярів. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. 2015. |


