Танська В. В. (2015) Науково-теоретичне підґрунтя проблеми підготовки майбутнього вчителя початкових класів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку. Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота. № вип 35. pp. 179-181.
Документ_Microsoft_Word.pdf
Download (347kB) | Preview
Abstract
У статті проаналізовано різні підходи до вивчення проблеми підготовки майбутнього вчителя початкових класів. Розглянуто особливості формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку. Описано мо¬дель підготовки майбутнього вчителя початкових кла¬сів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку, яка вміщує наступні блоки: теоретичний (психолого-педагогічна підготовка, спеціально-еколо¬гічна підготовка), практичний (практичні заняття) та науково-методичний (робота гуртків, клубів, зустрічі з учителями-новаторами, проведення соціально-психоло¬гічних тренінгів, екологічна пошукова робота та інше).
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | екологічна освіта, екологічна культу¬ра, підготовка майбутнього вчителя початкових класів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку. |
| Subjects: | Q Science > QL Zoology |
| Divisions: | Faculty of Natural Sciences > Department of Zoology, Biological Monitoring and Nature Conservation |
| Depositing User: | Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
| Date Deposited: | 07 May 2015 15:11 |
| Last Modified: | 22 May 2015 18:33 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17203 |
| ДСТУ 8302:2015: | Танська В. В. Науково-теоретичне підґрунтя проблеми підготовки майбутнього вчителя початкових класів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку. Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота. 2015. № вип 35. pp. 179-181. |


