Zhytomyr State University Library

Науково-теоретичне підґрунтя проблеми підготовки майбутнього вчителя початкових класів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку

Танська В. В. (2015) Науково-теоретичне підґрунтя проблеми підготовки майбутнього вчителя початкових класів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку. Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота. № вип 35. pp. 179-181.

[thumbnail of Документ_Microsoft_Word.pdf]
Preview
Text
Документ_Microsoft_Word.pdf

Download (347kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано різні підходи до вивчення проблеми підготовки майбутнього вчителя початкових класів. Розглянуто особливості формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку. Описано мо¬дель підготовки майбутнього вчителя початкових кла¬сів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку, яка вміщує наступні блоки: теоретичний (психолого-педагогічна підготовка, спеціально-еколо¬гічна підготовка), практичний (практичні заняття) та науково-методичний (робота гуртків, клубів, зустрічі з учителями-новаторами, проведення соціально-психоло¬гічних тренінгів, екологічна пошукова робота та інше).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: екологічна освіта, екологічна культу¬ра, підготовка майбутнього вчителя початкових класів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку.
Subjects: Q Science > QL Zoology
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Zoology, Biological Monitoring and Nature Conservation
Depositing User: Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Date Deposited: 07 May 2015 15:11
Last Modified: 22 May 2015 18:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17203
ДСТУ 8302:2015: Танська В. В. Науково-теоретичне підґрунтя проблеми підготовки майбутнього вчителя початкових класів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку. Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота. 2015. № вип 35. pp. 179-181.

Actions (login required)

View Item
View Item