Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Корпоративно-соціальна відповідальність та соціально-етичний маркетинг: спільне та відмінне

Андрушко А. (2015) Корпоративно-соціальна відповідальність та соціально-етичний маркетинг: спільне та відмінне. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.».. С. 7–9.

[thumbnail of Андрушко-1.pdf]
Preview
Текст
Андрушко-1.pdf

Завантажити (287kB) | Preview

Анотація

Для багатьох підприємців соціальна відповідальність бізнесу та соціально-етичний маркетинг – це однакові поняття. Та більшість з них навіть не здогадуються, що еволюція маркетингу дійшла до того рівня, коли починають виникати концепції, які націлені на підвищення рівні зрілості господарств, поєднання вподобань споживачів, виробників та суспільства в цілому.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність, маркетинг, етичний маркетинг
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 12 Трав 2015 07:14
Оновлення: 22 Трав 2015 15:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17221
ДСТУ 8302:2015: Андрушко А. Корпоративно-соціальна відповідальність та соціально-етичний маркетинг: спільне та відмінне. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». 2015.. С. 7–9.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу