Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Сарафанний маркетинг як спосіб стимулювання продажів

Андрушко А. (2015) Сарафанний маркетинг як спосіб стимулювання продажів. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.».. С. 44–47.

[thumbnail of Андрушко-2.pdf]
Preview
Текст
Андрушко-2.pdf

Завантажити (258kB) | Preview

Анотація

Рушійна сила інновацій та нововведень змушує швидше, продуктивніше та ефективніше функціонувати сферу маркетингової діяльності підприємства. Створення нових видів маркетингу підштовхує до стрімкого розвитку маркетингової діяльності підприємства та інших його підрозділів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: сарафанний маркетинг, маркетинг, стимулювання.
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 12 Трав 2015 07:15
Оновлення: 22 Трав 2015 15:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17223
ДСТУ 8302:2015: Андрушко А. Сарафанний маркетинг як спосіб стимулювання продажів. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». 2015.. С. 44–47.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу