Zhytomyr State University Library

Сарафанний маркетинг як спосіб стимулювання продажів

Андрушко А. (2015) Сарафанний маркетинг як спосіб стимулювання продажів. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 44-47.

[thumbnail of Андрушко-2.pdf]
Preview
Text
Андрушко-2.pdf

Download (258kB) | Preview

Abstract

Рушійна сила інновацій та нововведень змушує швидше, продуктивніше та ефективніше функціонувати сферу маркетингової діяльності підприємства. Створення нових видів маркетингу підштовхує до стрімкого розвитку маркетингової діяльності підприємства та інших його підрозділів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: сарафанний маркетинг, маркетинг, стимулювання.
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Economics, Management, Marketing, and Hospitality Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 12 May 2015 10:15
Last Modified: 22 May 2015 18:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17223
ДСТУ 8302:2015: Андрушко А. Сарафанний маркетинг як спосіб стимулювання продажів. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». 2015. pp. 44-47.

Actions (login required)

View Item
View Item