Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства

Андрушко А. (2015) Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.».. С. 41–43.

[thumbnail of Андрушко_2_Ніколаєнко.pdf]
Preview
Текст
Андрушко_2_Ніколаєнко.pdf

Завантажити (284kB) | Preview

Анотація

Конкурентоспроможність підприємства є важливою запорукою його процвітання, продуктивного зростання та належної репутації на внутрішньому та зовнішньому ринках. Існують багато дієвих методів для підвищення конкурентоспроможності, але на даному етапі розвитку економіки результативним способом її підвищення можна розглядати екомаркетинг чи «зелений маркетинг».

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: екомаркетинг, конкурентоспроможність підприємства, маркетинг
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 12 Трав 2015 07:15
Оновлення: 22 Трав 2015 15:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17224
ДСТУ 8302:2015: Андрушко А. Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». 2015.. С. 41–43.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу