Zhytomyr State University Library

Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства

Андрушко А. (2015) Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 41-43.

[thumbnail of Андрушко_2_Ніколаєнко.pdf]
Preview
Text
Андрушко_2_Ніколаєнко.pdf

Download (284kB) | Preview

Abstract

Конкурентоспроможність підприємства є важливою запорукою його процвітання, продуктивного зростання та належної репутації на внутрішньому та зовнішньому ринках. Існують багато дієвих методів для підвищення конкурентоспроможності, але на даному етапі розвитку економіки результативним способом її підвищення можна розглядати екомаркетинг чи «зелений маркетинг».

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: екомаркетинг, конкурентоспроможність підприємства, маркетинг
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Economics, Management, Marketing, and Hospitality Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 12 May 2015 10:15
Last Modified: 22 May 2015 18:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17224
ДСТУ 8302:2015: Андрушко А. Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». 2015. pp. 41-43.

Actions (login required)

View Item
View Item