Гарбуза Т. В. (2015) Професійна підготовка майбутніх учителів іноземної мови в системі дистанційного навчання університетів Великої Британії. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук..
Binder1.pdf
Завантажити (448kB) | Preview
Анотація
Дисертація присвячується проблемі професійної підготовки вчителів
іноземної мови в системі дистанційного навчання у Великій Британії.
Проаналізовано наукові здобутки британських учених щодо професійної
підготовки майбутніх учителів іноземної мови в системі дистанційного
навчання та уточнено зміст основних понять дослідження. Визначено та
охарактеризовано соціально-педагогічні умови організації системи
дистанційної освіти у Великій Британії, які впливають на функціонування цієї
системи.
У роботі розглянуто зміст і структуру процесу дистанційної підготовки
вчителів іноземної мови, розроблено та охарактеризовано відповідну модель.
Обґрунтовано можливі шляхи впровадження моделі дистанційного навчання
майбутніх учителів іноземної мови Великої Британії в систему вищої освіти
України та окреслено низку напрямів подальшої роботи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | система дистанційного навчання, професійна підготовка, вчитель іноземної мови, зміст навчання, тьютор, Велика Британія |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Трав 2015 07:05 |
Оновлення: | 17 Лип 2024 06:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17232 |
ДСТУ 8302:2015: | Гарбуза Т. В. Професійна підготовка майбутніх учителів іноземної мови в системі дистанційного навчання університетів Великої Британії. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. 2015.. |