Арешонков В. Ю. (2015) Розвиток змісту шкільного етико-морального курсу (Закон Божий) у ХІХ – на початку ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. С. 49–54. ISSN 2076-6173.
9.pdf
Завантажити (199kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено процес розвитку шкільного етико-морального курсу (Закон Божий) у ХІХ – на початку ХХ століття. Розглянуто підходи до формування змісту, структури курсу, методики його навчання. Зроблено висновки про те, що на початку ХХ ст. для викладання основного етико-морального шкільного курсу було створено законодавчо-нормативну базу, що визначала його мету, структуру, регламентувала права й обов’язки посадових осіб, надавала програмно-методичне забезпечення. Прогресивні викладачі (законовчителі) знаходилася на позиціях змістової інтеграції курсу, боролися з формалізмом і догматизмом у його викладанні
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | шкільний етико-моральний курс (Закон Божий), законодавчо-нормативна база, законовчителі, інтеграція курсу |
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Трав 2015 07:03 |
Оновлення: | 22 Трав 2015 15:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17254 |
ДСТУ 8302:2015: | Арешонков В. Ю. Розвиток змісту шкільного етико-морального курсу (Закон Божий) у ХІХ – на початку ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 77. С. 49–54. |