Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвиток змісту шкільного етико-морального курсу (Закон Божий) у ХІХ – на початку ХХ століття

Арешонков В. Ю. (2015) Розвиток змісту шкільного етико-морального курсу (Закон Божий) у ХІХ – на початку ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. С. 49–54. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 9.pdf]
Preview
Текст
9.pdf

Завантажити (199kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлено процес розвитку шкільного етико-морального курсу (Закон Божий) у ХІХ – на початку ХХ століття. Розглянуто підходи до формування змісту, структури курсу, методики його навчання. Зроблено висновки про те, що на початку ХХ ст. для викладання основного етико-морального шкільного курсу було створено законодавчо-нормативну базу, що визначала його мету, структуру, регламентувала права й обов’язки посадових осіб, надавала програмно-методичне забезпечення. Прогресивні викладачі (законовчителі) знаходилася на позиціях змістової інтеграції курсу, боролися з формалізмом і догматизмом у його викладанні

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: шкільний етико-моральний курс (Закон Божий), законодавчо-нормативна база, законовчителі, інтеграція курсу
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Трав 2015 07:03
Оновлення: 22 Трав 2015 15:28
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17254
ДСТУ 8302:2015: Арешонков В. Ю. Розвиток змісту шкільного етико-морального курсу (Закон Божий) у ХІХ – на початку ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 77. С. 49–54.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу