Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Соціально-функціональний аспект регулювання та коригування діяльності загальноосвітнього навчального закладу

Благун Н. М. (2015) Соціально-функціональний аспект регулювання та коригування діяльності загальноосвітнього навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). С. 55–60. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 10.pdf]
Preview
Текст
10.pdf

Завантажити (209kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлено теоретичні засади і технології соціально-функціонального аспекту управління загальноосвітнім навчальним закладом. Обґрунтовано зміст та організаційно-педагогічні умови реалізації класичних функцій управління соціальними системами: вироблення та прийняття управлінського рішення; організація; координування, коригування; облік і контроль. Розкрито наукові підходи, технології, організаційні механізми, соціально-педагогічні умови їх реалізації, параметри та критерії оцінювання ефективності

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: загальноосвітній навчальний заклад, функції управління, соціально-функціональний аспект
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Трав 2015 07:06
Оновлення: 22 Трав 2015 15:28
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17257

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу