Благун Н. М. (2015) Соціально-функціональний аспект регулювання та коригування діяльності загальноосвітнього навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). С. 55–60. ISSN 2076-6173.
10.pdf
Завантажити (209kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено теоретичні засади і технології соціально-функціонального аспекту управління загальноосвітнім навчальним закладом. Обґрунтовано зміст та організаційно-педагогічні умови реалізації класичних функцій управління соціальними системами: вироблення та прийняття управлінського рішення; організація; координування, коригування; облік і контроль. Розкрито наукові підходи, технології, організаційні механізми, соціально-педагогічні умови їх реалізації, параметри та критерії оцінювання ефективності
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | загальноосвітній навчальний заклад, функції управління, соціально-функціональний аспект |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Трав 2015 07:06 |
Оновлення: | 22 Трав 2015 15:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17257 |