Благун Н. М. (2014) Соціально-функціональний аспект регулювання та коригування діяльності загальноосвітнього навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. pp. 55-60. ISSN 2076-6173.
10.pdf
Download (209kB) | Preview
Abstract
У статті висвітлено теоретичні засади і технології соціально-функціонального аспекту управління загальноосвітнім навчальним закладом. Обґрунтовано зміст та організаційно-педагогічні умови реалізації класичних функцій управління соціальними системами: вироблення та прийняття управлінського рішення; організація; координування, коригування; облік і контроль. Розкрито наукові підходи, технології, організаційні механізми, соціально-педагогічні умови їх реалізації, параметри та критерії оцінювання ефективності
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | загальноосвітній навчальний заклад, функції управління, соціально-функціональний аспект |
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
| Depositing User: | Users 2944 not found. |
| Date Deposited: | 13 May 2015 10:06 |
| Last Modified: | 22 May 2015 18:28 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17257 |
| ДСТУ 8302:2015: | Благун Н. М. Соціально-функціональний аспект регулювання та коригування діяльності загальноосвітнього навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 77. pp. 55-60. |


