Левківська К. В. (2014) Аксіологічні характеристики науково-теоретичних підходів до проблеми дослідження діяльності інноваційних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. pp. 144-148. ISSN 2076-6173.
Preview
25.pdf
Download (186kB) | Preview
Abstract
Статтю присвячено аналізу аксіологічних характеристик провідних теоретичних підходів до проблеми діяльності інноваційних навчальних закладів. Виявлено аксіологічні компоненти системного, особистісно орієнтованого, діяльнісного та антропологічного підходів до вивчення ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів. Представлено роль теорії інновацій у з’ясуванні специфіки діяльності інноваційних навчальних закладів.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | інноваційні навчальні заклади, аксіологічні характеристики, науково-теоретичні підходи |
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Foreign Languages and Modern Teaching Techniques |
| Depositing User: | Users 2944 not found. |
| Date Deposited: | 13 May 2015 14:58 |
| Last Modified: | 22 May 2015 18:24 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17277 |
| ДСТУ 8302:2015: | Левківська К. В. Аксіологічні характеристики науково-теоретичних підходів до проблеми дослідження діяльності інноваційних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 77. pp. 144-148. |


