Миколаєнко Н. М. (2014) Виставки та ярмарки як основні форми реалізації книжкових заходів: до проблеми формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. pp. 149-152. ISSN 2076-6173.
26.pdf
Download (188kB) | Preview
Abstract
У статті зроблено спробу дослідити виставки та ярмарки як основні форми реалізації книжкових заходів.
Визначено культурно-просвітницький та комерційний характер книжкових виставок і ярмарок.
Охарактеризовано важливість взаємної співпраці рецензентів (учителів, методистів, фахівців видавничої
продукції, авторів), споживачів (навчальні заклади, бібліотеки, сім’ї тощо) та продуцентів (видавництва,
видавничі фірми тощо) для формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх
видань. Окреслено перспективу книжкових заходів у популяризації дитячих освітніх видань
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | виставки, ярмарки, книжкові заходи, професійна культура, майбутні редактори дитячих освітніх видань |
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Journalism, Advertising and Public Relations |
| Depositing User: | Users 2944 not found. |
| Date Deposited: | 13 May 2015 15:01 |
| Last Modified: | 10 Sep 2015 21:20 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17278 |
| ДСТУ 8302:2015: | Миколаєнко Н. М. Виставки та ярмарки як основні форми реалізації книжкових заходів: до проблеми формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 77. pp. 149-152. |


