Шарненкова Т. О. (2015) Організація діяльності курсів підвищення кваліфікації вчителів в Україні другої половини XIX – першої половини XX століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. С. 158–162. ISSN 2076-6173.
28.pdf
Завантажити (190kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано особливості організації курсів підвищення кваліфікації неперервної професійної освіти вчителів українських та національних шкіл України другої половини XIX – першої третини ХХ століття. Акцентовано увагу на діяльності всеукраїнських, окружних та районних курсів підвищення кваліфікації учителів українських та національних шкіл, на зацікавленості педагогів України у підвищенні власної кваліфікації, їх плідній співпраці з ентузіастами освітянського руху, на бажанні займатися самоосвітою.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | учитель, професійна освіта, самоосвіта, курси підвищення кваліфікації, самокурси, перекваліфікація, педагогічні кадри, національні школи, професійна підготовка |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Трав 2015 12:07 |
Оновлення: | 22 Трав 2015 15:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17280 |
ДСТУ 8302:2015: | Шарненкова Т. О. Організація діяльності курсів підвищення кваліфікації вчителів в Україні другої половини XIX – першої половини XX століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 77. С. 158–162. |