Дєнічєва О. І. (2015) Тенденції реформування змісту гуманітарної освіти в гімназіях Австрії. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук..
Автореферат дєнічева.pdf
Завантажити (322kB) | Preview
Анотація
Дослідження присвячено історико-педагогічному аналізу проблеми реформування змісту гуманітарної освіти в гімназіях Австрії. З’ясовано, що політичні та економічні процеси розвитку західноєвропейського регіону впливають на впровадження реформ у системі гуманітарної освіти.
У дисертації уточнено зміст основних понять дослідження: освітня реформа, гуманітарна освіта, зміст гуманітарної освіти, гімназія. Визначено основні історичні етапи реформування гуманітарної освіти (у період: друга половина XХ – початок XXI ст.).
Охарактеризовано чинники реформування гуманітарної освіти: політичні, соціально-економічні, релігійні, культурологічні. Виявлено тенденції реформування її змісту. Обґрунтовано особливості проведення змістових трансформацій в системі гуманітарних наук у гімназіях Австрії. Визначено специфіку структурної організації гімназійної освіти. Окреслено перспективи використання австрійського досвіду реформування змісту гуманітарної освіти в Україні.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | освітня реформа, зміст гуманітарної освіти, гуманітарні науки, тенденція, гімназія, соціально-політичні й економічні чинники, західноєвропейське суспільство, історичний розвиток |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 18 Трав 2015 07:17 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17306 |
ДСТУ 8302:2015: | Дєнічєва О. І. Тенденції реформування змісту гуманітарної освіти в гімназіях Австрії. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. 2015.. |