Дєнічєва О. І. (2015) Тенденції реформування змісту гуманітарної освіти в гімназіях Австрії. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
Автореферат дєнічева.pdf
Download (322kB) | Preview
Abstract
Дослідження присвячено історико-педагогічному аналізу проблеми реформування змісту гуманітарної освіти в гімназіях Австрії. З’ясовано, що політичні та економічні процеси розвитку західноєвропейського регіону впливають на впровадження реформ у системі гуманітарної освіти.
У дисертації уточнено зміст основних понять дослідження: освітня реформа, гуманітарна освіта, зміст гуманітарної освіти, гімназія. Визначено основні історичні етапи реформування гуманітарної освіти (у період: друга половина XХ – початок XXI ст.).
Охарактеризовано чинники реформування гуманітарної освіти: політичні, соціально-економічні, релігійні, культурологічні. Виявлено тенденції реформування її змісту. Обґрунтовано особливості проведення змістових трансформацій в системі гуманітарних наук у гімназіях Австрії. Визначено специфіку структурної організації гімназійної освіти. Окреслено перспективи використання австрійського досвіду реформування змісту гуманітарної освіти в Україні.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | освітня реформа, зміст гуманітарної освіти, гуманітарні науки, тенденція, гімназія, соціально-політичні й економічні чинники, західноєвропейське суспільство, історичний розвиток |
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Foreign Languages and Modern Teaching Techniques |
| Depositing User: | Users 2944 not found. |
| Date Deposited: | 18 May 2015 10:17 |
| Last Modified: | 07 Mar 2016 03:03 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17306 |
| ДСТУ 8302:2015: | Дєнічєва О. І. Тенденції реформування змісту гуманітарної освіти в гімназіях Австрії. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. 2015. |


