Загурська І. С. (2010) Ціннісна підтримка самооцінки творчих здібностей молодших школярів на моральнісно-емоційному рівні розвитку. Матеріали ІІІ Міжрегіонального семінару з впровадження у навчальний процес програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. С. 32–35.
Preview
Zagurska I.S. Moral emotional level of self-appraisal of elementary students.pdf
Завантажити (164kB) | Preview
Анотація
У статті аналізуються особливості розвитку самооцінки творчих здібностей на моральнісно-емоційному рівні. Виділяються та вказуються напрямки подолання кризових моментів у розвитку самооцінки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | самооцінка творчих здібностей, моральнісно-емоційний рівень розвитку самооцінки |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Інна Станіславівна Загурська |
Дата подачі: | 21 Трав 2015 07:46 |
Оновлення: | 22 Трав 2015 15:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17360 |