Загурська І. С. (2010) Ціннісна підтримка самооцінки творчих здібностей молодших школярів на моральнісно-емоційному рівні розвитку. Матеріали ІІІ Міжрегіонального семінару з впровадження у навчальний процес програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. pp. 32-35.
Preview
Zagurska I.S. Moral emotional level of self-appraisal of elementary students.pdf
Download (164kB) | Preview
Abstract
У статті аналізуються особливості розвитку самооцінки творчих здібностей на моральнісно-емоційному рівні. Виділяються та вказуються напрямки подолання кризових моментів у розвитку самооцінки.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | самооцінка творчих здібностей, моральнісно-емоційний рівень розвитку самооцінки |
| Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
| Divisions: | Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Social and Applied Psychology |
| Depositing User: | Інна Станіславівна Загурська |
| Date Deposited: | 21 May 2015 10:46 |
| Last Modified: | 22 May 2015 18:11 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17360 |
| ДСТУ 8302:2015: | Загурська І. С. Ціннісна підтримка самооцінки творчих здібностей молодших школярів на моральнісно-емоційному рівні розвитку. Матеріали ІІІ Міжрегіонального семінару з впровадження у навчальний процес програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. 2010. pp. 32-35. |


