Zhytomyr State University Library

Ціннісна підтримка самооцінки творчих здібностей молодших школярів на моральнісно-емоційному рівні розвитку

Загурська І. С. (2010) Ціннісна підтримка самооцінки творчих здібностей молодших школярів на моральнісно-емоційному рівні розвитку. Матеріали ІІІ Міжрегіонального семінару з впровадження у навчальний процес програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. pp. 32-35.

[thumbnail of Zagurska I.S. Moral emotional level of self-appraisal of elementary students.pdf]
Preview
Text
Zagurska I.S. Moral emotional level of self-appraisal of elementary students.pdf

Download (164kB) | Preview

Abstract

У статті аналізуються особливості розвитку самооцінки творчих здібностей на моральнісно-емоційному рівні. Виділяються та вказуються напрямки подолання кризових моментів у розвитку самооцінки.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: самооцінка творчих здібностей, моральнісно-емоційний рівень розвитку самооцінки
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Social and Applied Psychology
Depositing User: Інна Станіславівна Загурська
Date Deposited: 21 May 2015 10:46
Last Modified: 22 May 2015 18:11
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17360
ДСТУ 8302:2015: Загурська І. С. Ціннісна підтримка самооцінки творчих здібностей молодших школярів на моральнісно-емоційному рівні розвитку. Матеріали ІІІ Міжрегіонального семінару з впровадження у навчальний процес програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. 2010. pp. 32-35.

Actions (login required)

View Item
View Item