Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері

Пойта І. О. (2015) Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи... С. 76–78.

[thumbnail of стаття_Пойта.pdf]
Preview
Текст
стаття_Пойта.pdf

Завантажити (290kB) | Preview

Анотація

Ключова роль у економіці сьогодення відводиться кваліфікованим працівникам, що мають високий освітній та творчий потенціал. У першу чергу це пов’язано з тим, що відбулося зменшення часового розриву в зміні технологій та підготовки кадрів для них.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг, освітня сфера
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 22 Трав 2015 10:22
Оновлення: 22 Трав 2015 15:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17406
ДСТУ 8302:2015: Пойта І. О. Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.. 2015.. С. 76–78.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу