Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства

Вікарчук О. І. (2015) Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.. С. 20–22.

[thumbnail of Тези_Вікарчук.pdf]
Preview
Текст
Тези_Вікарчук.pdf

Завантажити (375kB) | Preview

Анотація

Успіх роботи підприємств часто залежить від змін, що відбуваються на тих ринках, з якими немає безпосереднього контакту. Необхідними стають використання різних форм входження на нові ринки, диференціація стратегій, що застосовуються, прийняття організаційно-правових норм інноваційного маркетингу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інновації, конкурентоспроможність
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 22 Трав 2015 10:22
Оновлення: 22 Трав 2015 15:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17407
ДСТУ 8302:2015: Вікарчук О. І. Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. 2015.. С. 20–22.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу