Zhytomyr State University Library

Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства

Вікарчук О. І. (2015) Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. pp. 20-22.

[thumbnail of Тези_Вікарчук.pdf]
Preview
Text
Тези_Вікарчук.pdf

Download (375kB) | Preview

Abstract

Успіх роботи підприємств часто залежить від змін, що відбуваються на тих ринках, з якими немає безпосереднього контакту. Необхідними стають використання різних форм входження на нові ринки, диференціація стратегій, що застосовуються, прийняття організаційно-правових норм інноваційного маркетингу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інновації, конкурентоспроможність
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Economics, Management, Marketing, and Hospitality Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 22 May 2015 13:22
Last Modified: 22 May 2015 18:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17407
ДСТУ 8302:2015: Вікарчук О. І. Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. 2015. pp. 20-22.

Actions (login required)

View Item
View Item