Глазунова І. К. (2015) Методи навчання в інструментальному класі майбутніх учителів в умовах модульно-рейтингової організації підготовки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 88–91. ISSN 2076-6173.
18.pdf
Завантажити (255kB) | Preview
Анотація
У статті представлено результати експериментального дослідження методів навчання в інструментальному класі майбутніх учителів в умовах модульно-рейтингової підготовки. Розглянуто поняття "модуль" як основа модульно-рейтингового навчання студентів та "модульний підхід" як один із видів особистісно-орієнтованого підходу в процесі навчання мистецтва. З’ясовано проблеми застосування цієї організації навчального процесу в інструментальному класі. Обґрунтовано найбільш ефективні методи підготовки студентів на засадах модульності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інструментально-виконавська підготовка, методи педагогічної підтримки, модульно-рейтингова організація навчального процесу |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 26 Трав 2015 08:30 |
Оновлення: | 26 Трав 2015 08:39 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17499 |
ДСТУ 8302:2015: | Глазунова І. К. Методи навчання в інструментальному класі майбутніх учителів в умовах модульно-рейтингової організації підготовки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 78. С. 88–91. |