Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості маркетингу в сфері туризму

Калініченко О. О. (2015) Особливості маркетингу в сфері туризму. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.. С. 49–51.

[thumbnail of Тези_Калініченко.pdf]
Preview
Текст
Тези_Калініченко.pdf

Завантажити (289kB) | Preview

Анотація

У процесі розвитку ринкових відносин в економіці України туризм став однією із сфер бізнесу, що викликає значну зацікавленість українських підприємців.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг, туризм, туристичні послуги
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 26 Трав 2015 20:53
Оновлення: 26 Трав 2015 20:53
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17503
ДСТУ 8302:2015: Калініченко О. О. Особливості маркетингу в сфері туризму. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. 2015.. С. 49–51.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу