Гуманкова О. С. (2015) Реалізація диференційованого навчання на заннятях англійської мови в дошкільних навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 97–101. ISSN 2076-6173.
20.pdf
Завантажити (258kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено проблемі реалізації диференційованого навчання на заняттях англійської мови у дошкільних навчальних закладах. Визначено диференціацію на основі врахування психофізіологічних особливостей дітей як найбільш перспективну у контексті оптимізації та підвищення ефективності навчання дошкільників англійської мови. Розглянуто особливості реалізації диференційованого навчання на основі врахування репрезентативних систем дітей: аудіальної, візуальної, кінетичної. Наведено типологічні характеристики дітей із різними домінуючими репрезентативними системами та конкретизовано шляхи їх активізації на заняттях англійської мови. Запропоновано практичні аспекти інтеграції диференційованого навчання у методичні етапи формування англомовної лексичної компетентності дошкільників.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | диференційоване навчання, репрезентативні системи, заняття англійської мови, дошкільні навчальні заклади |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 26 Трав 2015 08:45 |
Оновлення: | 26 Трав 2015 08:53 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17507 |
ДСТУ 8302:2015: | Гуманкова О. С. Реалізація диференційованого навчання на заннятях англійської мови в дошкільних навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 78. С. 97–101. |