Денисенко С. М. (2014) Принцип емоційності як важлива складова проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 102–106. ISSN 2076-6173.
Preview
21.pdf
Завантажити (660kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто актуальну проблему – створення сучасних електронних освітніх ресурсів. Основну увагу приділено такому аспекту, як подання навчального матеріалу на екрані монітора, з метою забезпечення емоційності навчання. Здійснено обґрунтування значення та функцій емоцій, їх ролі для ефективної реалізації навчальної діяльності. А також описано правила та шляхи забезпечення реалізації принципу емоційності при проектуванні мультимедійних електронних освітніх ресурсів.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | електронний освітній ресурс, мультимедіа, проектування, емоції |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 26 Трав 2015 11:48 |
| Оновлення: | 26 Трав 2015 11:55 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17509 |
| ДСТУ 8302:2015: | Денисенко С. М. Принцип емоційності як важлива складова проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 78. С. 102–106. |


