Денисенко С. М. (2015) Принцип емоційності як важлива складова проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 102–106. ISSN 2076-6173.
Preview
21.pdf
Завантажити (660kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто актуальну проблему – створення сучасних електронних освітніх ресурсів. Основну увагу приділено такому аспекту, як подання навчального матеріалу на екрані монітора, з метою забезпечення емоційності навчання. Здійснено обґрунтування значення та функцій емоцій, їх ролі для ефективної реалізації навчальної діяльності. А також описано правила та шляхи забезпечення реалізації принципу емоційності при проектуванні мультимедійних електронних освітніх ресурсів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | електронний освітній ресурс, мультимедіа, проектування, емоції |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 26 Трав 2015 08:48 |
Оновлення: | 26 Трав 2015 08:55 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17509 |
ДСТУ 8302:2015: | Денисенко С. М. Принцип емоційності як важлива складова проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 78. С. 102–106. |