Першукова О. О. (2015) Освіта вчителів для роботи в умовах багатомовної освіти в країнах об’єднаної Європи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 148–156. ISSN 2076-6173.
29.pdf
Завантажити (323kB) | Preview
Анотація
У статті представлено аналіз зарубіжної наукової літератури з проблеми освітніх можливостей для підготовки вчителів до роботи в умовах багатомовної освіти. Встановлено загальноєвропейські пріоритети в освіті педагогів. Розглянуто різні моделі навчання. З’ясовано особливості підготовки вчителів-філологів для різних технологій формування багатомовності й фахівців із викладання кількох предметів мовного й немовного профілів. Визначено, що залежно від технології формування багатомовності, освіта вчителів має деякі відмінності, але існує й спільна складова. Відмічено існування недоліків у системі підготовки фахівців для багатомовної освіти. Надано рекомендації для української освіти
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | багатомовна освіта, освіта вчителів, технології багатомовної освіти, інтегрований курикулум, європейська інтеграція, загальноєвропейські пріоритети, тенденції розвитку |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 27 Трав 2015 06:41 |
Оновлення: | 27 Трав 2015 06:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17523 |
ДСТУ 8302:2015: | Першукова О. О. Освіта вчителів для роботи в умовах багатомовної освіти в країнах об’єднаної Європи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 78. С. 148–156. |