Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Освіта вчителів для роботи в умовах багатомовної освіти в країнах об’єднаної Європи

Першукова О. О. (2015) Освіта вчителів для роботи в умовах багатомовної освіти в країнах об’єднаної Європи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 148–156. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 29.pdf]
Preview
Текст
29.pdf

Завантажити (323kB) | Preview

Анотація

У статті представлено аналіз зарубіжної наукової літератури з проблеми освітніх можливостей для підготовки вчителів до роботи в умовах багатомовної освіти. Встановлено загальноєвропейські пріоритети в освіті педагогів. Розглянуто різні моделі навчання. З’ясовано особливості підготовки вчителів-філологів для різних технологій формування багатомовності й фахівців із викладання кількох предметів мовного й немовного профілів. Визначено, що залежно від технології формування багатомовності, освіта вчителів має деякі відмінності, але існує й спільна складова. Відмічено існування недоліків у системі підготовки фахівців для багатомовної освіти. Надано рекомендації для української освіти

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: багатомовна освіта, освіта вчителів, технології багатомовної освіти, інтегрований курикулум, європейська інтеграція, загальноєвропейські пріоритети, тенденції розвитку
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 27 Трав 2015 06:41
Оновлення: 27 Трав 2015 06:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17523
ДСТУ 8302:2015: Першукова О. О. Освіта вчителів для роботи в умовах багатомовної освіти в країнах об’єднаної Європи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 78. С. 148–156.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу