Гавриш І. І. (2015) Особливості сформованості культури взаємин молодших школярів у добродійній діяльності на формувальному етапі експерименту (потребово-мотиваційний та практично-поведінковий компонент). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 180–185. ISSN 2076-6173.
34.pdf
Завантажити (374kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості сформованості потребово-мотиваційного та практично-поведінкового компонентів виховання культури взаємин молодших школярів у добродійній діяльності. Досліджено рівні сформованості вказаних компонентів культури взаємин молодших школярів у добродійній діяльності після застосування розробленої моделі. Висвітлено результати формувального етапу дослідження сформованості потребово-мотиваційного та практично-поведінкового компонентів культури взаємин молодших школярів у добродійній діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | культура взаємин, потребово-мотиваційний компонент, практично-поведінковий компонент, рівні сформованості, критерії культури взаємин |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 27 Трав 2015 11:37 |
Оновлення: | 27 Трав 2015 11:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17529 |
ДСТУ 8302:2015: | Гавриш І. І. Особливості сформованості культури взаємин молодших школярів у добродійній діяльності на формувальному етапі експерименту (потребово-мотиваційний та практично-поведінковий компонент). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 78. С. 180–185. |