Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Тестовий контроль як засіб моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі студентів філологічних спеціальностей

Литньова І. Ф. (2015) Тестовий контроль як засіб моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі студентів філологічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 192–196. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 36.pdf]
Preview
Текст
36.pdf

Завантажити (255kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто шляхи вирішення проблеми підготовки висококваліфікованих учителів- філологів, розвиток професійної і загальної культури яких характеризується достатньо високим рівнем професійної компетентності. Одним із таких шляхів автор вважає сформованість у майбутніх фахівців з філологічних спеціальностей компетентності у сфері писемного мовлення за допомогою моніторингових технологій, які дозволять корегувати освітній процес і управляти ним. У статті також проаналізовано поняття моніторингу як багатокомпонентного явища. Автором обґрунтовано доцільність використання тестового контролю як одного з ефективних засобів моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі майбутніх учителів-філологів, а також визначено особливості здійснення писемного мовлення за допомогою тестових завдань

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: моніторинг, компетентність у письмі, тестовий контроль, рівень навчальних досягнень у письмі
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 27 Трав 2015 11:50
Оновлення: 27 Трав 2015 11:54
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17531
ДСТУ 8302:2015: Литньова І. Ф. Тестовий контроль як засіб моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі студентів філологічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 78. С. 192–196.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу