Литньова І. Ф. (2014) Тестовий контроль як засіб моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі студентів філологічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 192–196. ISSN 2076-6173.
36.pdf
Завантажити (255kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто шляхи вирішення проблеми підготовки висококваліфікованих учителів- філологів, розвиток професійної і загальної культури яких характеризується достатньо високим рівнем професійної компетентності. Одним із таких шляхів автор вважає сформованість у майбутніх фахівців з філологічних спеціальностей компетентності у сфері писемного мовлення за допомогою моніторингових технологій, які дозволять корегувати освітній процес і управляти ним. У статті також проаналізовано поняття моніторингу як багатокомпонентного явища. Автором обґрунтовано доцільність використання тестового контролю як одного з ефективних засобів моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі майбутніх учителів-філологів, а також визначено особливості здійснення писемного мовлення за допомогою тестових завдань
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | моніторинг, компетентність у письмі, тестовий контроль, рівень навчальних досягнень у письмі |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 27 Трав 2015 14:50 |
| Оновлення: | 27 Трав 2015 14:54 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17531 |
| ДСТУ 8302:2015: | Литньова І. Ф. Тестовий контроль як засіб моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі студентів філологічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 78. С. 192–196. |


