Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Технологія розвитку соціальної компетентності класних керівників загальноосвітніх шкіл

Мирна І. О. (2015) Технологія розвитку соціальної компетентності класних керівників загальноосвітніх шкіл. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). С. 219–224. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 40.pdf]
Preview
Текст
40.pdf

Завантажити (264kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено огляд сучасних педагогічних досліджень щодо сутності поняття "соціальна компетентність", її ролі у професійній діяльності класних керівників загальноосвітніх шкіл. Розкрито технологію розвитку соціальної компетентності класних керівників. Проаналізовано роль структурних елементів моделі розвитку соціальної компетентності, обґрунтовано педагогічні умови, за яких буде ефективною застосування даної моделі. Визначено, що розвиток соціальної компетентності класних керівників має важливе значення у соціалізації дітей. Зроблено висновок, що соціальна компетентність може досягти високого рівня завдяки розвитку окремих її компонентів, з урахування низки педагогічних умов, базуючись на системі єдиних принципів, за допомогою певних форм та методів навчання. Ці елементи моделі розвитку соціальної компетентності класних керівників спрямовані на розвиток таких умінь і навичок, які б дозволяли зробити свій вибір особистості та прийняти рішення в конкретній соціальній ситуації

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: соціальна компетентність, технологія, модель, класні керівники, педагогічні умови, принципи, компоненти соціальної компетентності
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 27 Трав 2015 12:08
Оновлення: 27 Трав 2015 12:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17535

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу