Петрович О. Б. (2015) Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи з обдарованими учнями. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 230–236. ISSN 2076-6173.
43.pdf
Завантажити (283kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено розв’язанню проблеми формування готовності майбутніх учителів-словесників до організації позакласної роботи з обдарованими школярами. Визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів-філологів до організації та проведення позакласної роботи з обдарованими старшокласниками в загальноосвітній школі. Схарактеризовані педагогічні умови забезпечують успішність упровадження поетапної методики формування означеного феномена
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійно-практична підготовка, обдарована особистість, креативне освітнє середовище, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, інноваційні технології |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 28 Трав 2015 06:51 |
Оновлення: | 28 Трав 2015 06:59 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17539 |
ДСТУ 8302:2015: | Петрович О. Б. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи з обдарованими учнями. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 78. С. 230–236. |