Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи з обдарованими учнями

Петрович О. Б. (2015) Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи з обдарованими учнями. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 230–236. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 43.pdf]
Preview
Текст
43.pdf

Завантажити (283kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено розв’язанню проблеми формування готовності майбутніх учителів-словесників до організації позакласної роботи з обдарованими школярами. Визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів-філологів до організації та проведення позакласної роботи з обдарованими старшокласниками в загальноосвітній школі. Схарактеризовані педагогічні умови забезпечують успішність упровадження поетапної методики формування означеного феномена

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійно-практична підготовка, обдарована особистість, креативне освітнє середовище, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, інноваційні технології
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 28 Трав 2015 06:51
Оновлення: 28 Трав 2015 06:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17539
ДСТУ 8302:2015: Петрович О. Б. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи з обдарованими учнями. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 78. С. 230–236.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу