Демянчук О. С. (2015) Система чинників розвитку гімназійної освіти на Буковині (ХІХ – перша половина ХХ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 78. С. 243–248. ISSN 2076-6173.
45.pdf
Завантажити (272kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто гімназійну освіту як невід’ємну складову відродження українського народу Буковини в період ХІХ – першої пол. ХХ ст. Проаналізовано праці як вітчизняних, так і зарубіжних науковців (О. Добржанський, Д. Квітковський, О. Павлюк, О. Пенішкевич, М. Корніс-Поуп та ін.) щодо впливу різних факторів на розвиток буковинських гімназій. Розвиток гімназійної освіти на Буковині в ХІХ – першій пол. ХХ ст. був пов'язаний із правлінням Австро-Угорської імперії та Румунського королівства. З’ясовано вплив чинників на становлення і розвиток буковинських гімназій в період правління цих двох держав. Визначено переваги австрійського впливу на розвиток гімназійної освіти на Буковині у досліджуваний період. У статті виділено групи чинників, які мали значення для розвитку гімназійної освіти
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | австрійська влада, румунська влада, гімназія, гімназійна освіта, Буковина |
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 28 Трав 2015 07:19 |
Оновлення: | 28 Трав 2015 07:22 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17542 |
ДСТУ 8302:2015: | Демянчук О. С. Система чинників розвитку гімназійної освіти на Буковині (ХІХ – перша половина ХХ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 78. С. 243–248. |