Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетинг у соціальних мережах

Вергун О. (2015) Маркетинг у соціальних мережах. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.».. С. 49–51.

[thumbnail of Вергун_2.pdf]
Preview
Текст
Вергун_2.pdf

Завантажити (236kB) | Preview

Анотація

В сучасних умовах розвитку інформаційних технологій все більш активно зростає популярність інтернет-мережі, а кількість інтернет-користувачів збільшується щодня.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг, соціальна мережа, інтернет-магазин
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 02 Черв 2015 06:31
Оновлення: 02 Черв 2015 06:31
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17577
ДСТУ 8302:2015: Вергун О. Маркетинг у соціальних мережах. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». 2015.. С. 49–51.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу